Zkušenosti s marketingem sbírám jíž od roku 1990. Za dobu svého působení jsem prostudoval zahraniční literaturu, hlouběji se zabýval stávajícími ekonomickými modely, metodami výzkumů a analýz trhů. Hlavním zdrojem zkušenosti byl život a znalosti získané praxí z vlastní práce.

Získané informace jsem průběžně zaznamenával, evidoval a počátkem roku 2001 analyzoval.
Výsledkem byla zásadní změna v mém přístupu k marketingu. Začal jsem realizovat a aplikovat systémový marketing. Ve své práci využívám systémového přístupu vyplývajícího z datových komunikací a tento aplikuji na na trh, respektive segment trhu, dle potřeby. Tato metoda je specifická v zařazování zpětných vazeb, které umožňují optimalizace jednotlivých kampaní a hlavně vynaložených finančních prostředků.

První marketingové zkušenosti jsem získal v Rakouské společnosti SLT Salzburg. Od devadesátých let minulého století jsem zastával různé pracovní pozice, které vždy souvisely s marketingem. Pozici marketingového ředitele jsem vykonával ve firmě Stavospol (2001 – 2002). V komunikační agentuře ORIN CZ jsem účinkoval v pozici ředitel komunikací mezi roky 2002 – 2005. V letech  2006 – 2012 jsem působil jako marketingový ředitel společnosti  Beta Control, s.r.o., kde jsem řídil rozsáhlý komunikační projekt Jak to dělají jinde, jehož jsem duchovním autorem.

V současné době pracuji jako ředitel spolku Pro náš dům a jako marketingový a komunikační poradce pro jednotlivce, ale i celé skupiny.

Dále provozuji datový server s kapacitou přes 250 GB, jsem správcem několika www prezentací
a připravuji rozsáhlý komunikační projekt zaměřený na komunikace v bytových domech s cílem „vtáhnou“ do víru děni mladou generaci.
Tyto aktivity realizuji ve svém volném čase, protože marketing a prezentace společností v různých mediích je můj koníček, dalo by se spíše říci kůň.

Jsem také velký fanda sci fi. Odtud také pochází číslice 42 v mém logu. V báječné knize Stopařův průvodce po galaxii, je odpovědí na nejzákladnější otázku lidstva. Budu daleko skromnější, bude mi stačit, pokud společně najdeme odpověď na vaše otázky, týkající se marketingu.